27 augusti

idag så gick jag hem till jennie, var väl där i ungefär en timme, sen stack jag hem och skulle laga köttfärssås och makaroner, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, för vi hade besök. så de blev lite fika istället :)
sen fick jag en spargris av mamma, "make a wish" står det på den , hahah att alla mynt där i blir till 100 lappar så fort dom når botten? :)

pratar i telefon med lisa sötnos, hon är bra. :*

lyssna på en låt som jag och alva dansade och sjöng till i typ 1:an, guud va låtar kan väcka minnen. Iaf kan lägga in den :)



SOVMORGON IMORGON , och första lektionen syslöjd , (Y)

nu ska jag va social med världens bästa vänner, ha det bra :* <3


så kan det gå,.

Kommentarer
kungen säger:

Du kan ju ta med dig något gott fika bröd imorgon när du kommer om du vill låter som du är kung på att baka

2009-08-27 | 21:29:50
Arissa<3 säger:

noob meningen med bloggen är inte att du ska låta den ruttna ditt mongo -.-' XD det är den 30:de idag!!!! 3 dagarsen O_o

2009-08-30 | 20:30:31
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback