090602

jag är tillbaka, :)

jag har inte orkat skriva och jag hade inte tänkt skriva någon lång roman nu heller. jag sitter och skriver det här inlägget för några kompisars skull, som sagt att dom vill att jag ska skriva oftare, men mest skriver jag för johannas skull, för jag lovade henne det.

Iaf så har helgen spenderats sjuk på fredagen, jennies konfirmation hela dagen på lördagen och på söndagen var det ju morsdag, grattis mamma, så vi åkte till mormor och firade det, sen åkte vi till min kusin, hans mamma fyllde år, så grattis till ellinore också ! :D sedan bar de av till jennie, vi gick och träffade Ludde, Nils, Jennifer, Julia, Jesper och lite freddy och typ pontus i tre minuter , haha :d

igår städade jag hela mitt rum, en applåd till mig typ? :)

Idag började dagen med att jag brände mig på plattången, det sved ju inte lite ! :o sen var det skola, guidade sexorna som ska börja sjuan till hösten, lite gulliga va dom allt. Efter skolan så gick jag till jennie, och hon hade gott kött och sås till mig, i looove it ! :D sen gick vi till jocke, vi sminkade hnm och sen skulle vi ta kort, haha, skojj va de.

jag har också hunnit med att sova en hel del idag, haha så skönt är det! :D

men nu har jag inte sådär jätte mycket mer att säga, så jag langar bilder oh går och lägger mig, puss ;* <3


jana och jennie ;* <3



jennie, nils och jana ;* <3



en ful jocke och en snygg jana ;* <3

Kommentarer
Arissa <3 säger:

My gosh bättre beskrivning om 8b finns inte xD

2009-06-03 | 00:09:42
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/
Johanna säger:

du höll ditt löfte och skrev ;P jag är stolt över dig jana XD^^ haha

2009-06-03 | 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback