090508

hmm, det känns lite roligt att säga "hej" när man börjar skriva, så nu ska jag helt enkelt sluta med det, haha :)

idag så hade vi ju som sagt friluftsdag, och sen gick jag hem till arissa, där somnade jag, hon också, där låg vi och sov i typ 2 timmar, haha, snacka om att va sociala med varandra? :) sen när jag slog upp ögonen så står hennes lillebror och stirrar på mig, haha han är gullig.
Men jag gick hem, och när jag kom hem satte jag mig i sängen, och somnade , hoho, jag var inte alls trött idag (Y)
klockan är snart 12 och jag är egentligen extremt trött, och imon ska jag upp tidigt för arissa älsklingen kommer till mig, men måste duscha först (Y)

hmm, av någon anledning funkar det inte att lägga in bilder igen så ni ha det så bra :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback