090517

nu har jag varit och kollat på den andra lägenheten, den var riktigt mysig faktist, så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa :)

förövrigt så kom jag på att nu när vädret inte har tillåtigt solning så har den lilla bruna färg jag fått försvunnit igen, :(
+att min arissa är borta, puts väck, hon finns inte ens i sverige, men men jag hoppas hon har kul i norge och snart får jag träffa henne igen, om hela 8 dagar! :D

och min plattång finner sig någon annanstans i växjö än i mitt rum, och jag saknar den ! :o

nu ska jag äta glass, piggelin är toppen(Y) och titta på en film då min kära låtsaspappa har skaffat en massa nya filmer.

men ni får ha det så bra, och jag lovar, jag skriver senare :* <3


en massa kort på en liten jana. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback