090525 (?)

hej folket ( nu kom det bara automatiskt. ) jag har inte bloggat på ett tag som nog en del märkt, haha. jag har helt enkelt inte haft tid eller orkat. Nu är världens bästa vän hemma och det gillar vi ! :D

imon blir det stan med världens bästa och där ska jag köpa kjolen från gina, brun utan sol och möjligtvis strumpbyxor.

vi fick också lägenheten ovanför konsum, så till augusti flyttar vi in i en 7:a :)

nu lägger jag in några bilder tagna med mobilkameran, och jag trodde inte mobilkameran var så bra som den faktist var, så puss på det :*



     

kjolen jag ska köpa på första bilden :D <3
och folket vi umgåtts med gillar vi ! :)
jennie, arissa, nils & markus.


och jag är hungrig som satan och vill ha kebabtallrik ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback