nytt försök.

wohoo, nu gör jag ett nytt försök med bloggen, haha.

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men idag så kunde jag ine sova, så jag vaknade typ 6 och visste inte vad jag skulle göra, så jag gjorde iordning mig så var jag klar vid typ 7 så då satte jag mig och åt glass, carte dor, piggelin och någon annan god glass :D sen typ 20 i 8 ringde jag min kära vän arissa, som tydligen fortfarande låg och sov haha :D så jag fick gå ensam till skolan, för första gången sen jag började 7;an , kände mig som värsta enstöringen. :)
Hmm... klockan ett idag släpptes biljetterna till liseberg och jag fick typ en av dom sista biljetterna, så jag är glad för det xD asså att jag kom med då :o.
Så den 13 juni så åker jag till liseberg med arissa,frida,anna och sara och självklart en massa andra då ;p
efter skolan gick jag hem till arissa och vi friterade pommes och sen åt vi det haha :D
När jag kom hem bestämde jag mig för att följa trenden och fortsätta äta tjockismat, så jag tog fram glass, ostbågar och popcorn, som jag just nu sitter och mumsar i mig :)
Och jag har precis bestämt mig för att läsa vecko revyn så det tänker jag väl göra xD
Ny design på bloggen hade jag tänkt lägga ner lite tid på också, när jag har tid , så don't worry :D
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga längre så det kan bli lite svårt :)
Men iaf ni får ha det så bra, puss och kram skumbanan. :)








och jag kan inte lägga in en bild, för datorn laggar :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback