090506

Hej allt folk ^^,

Idag har ja blivit sjuk, alltid lika mysigt (Y) så jag började min dag med att spendera typ 4 timmar till att göra om bloggens utseénde och måste bara säga att jag älskar den lilla nallen som står framför varje inlägg! :) hoho, 4 timmar tänker säkert ni nu, men ja, det tog faktist fyra timmar, för jag ä sämst, och min header lagga sönder :o

och jag är lite deprimerad på min dator eftersom att jag fortfarande (?!) inte kan lägga upp bilder, men men vad ska man göra ? :/

Och igår skulle min feting söta katt fyllt 9 år, och jag saknar honom extremt mycket, grattis :* <3

min kamera är borta också... lite derprimerande faktist :o

och jag älskar min navelpiercing, sådeså! :D

och om ni vill kolla bilder får ni väl gå in på bdb ist. eftersom att det ju som sagt inte går att lägga upp bilder här :/


arissasjana @ bdb

+ jag älskar världens bästa arissa ! :D <3


puss och kram skumbanan. :* <3





bilden är inlagd efteråt, och guud va jag älskar mi piercing :* <3

Kommentarer
Storasyster säger:

Hörru fatso katten var min!! Du fick feg-lisa :P

2009-05-06 | 19:18:23
Arissa <3 säger:

Jag vet att jag é bäst naj skoja ego lägger vi åt sidan xD Älskar dig me <3<33

2009-05-06 | 22:17:31
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback