090516

Igår flyttade jag hem, så sjukt skönt att vara hemma igen, baracken var hemsk att bo i ! :o
Jag var på stan med den bästa igår, å tittade på bl.a. hårförlängning som jag ska köpa :*
Idag lämnade dock ungen mig, och själv satt jag och grät, mycket moget av mig.
Så tänkte jag va lite snäll och leta upp vart man kan köpa märket "mac" åt henne, så då gjorde jag det, gullig som jag är ;)
Så när hon kommer tillbaka ska vi gå på gina och köpa kläder + åhléns så får hon köpa sitt smink, själv måste jag köpa nytt smink jag med :o
+ jag har löst problemet med att inte kunna lägga ut bilder. eller löst och löst, men jag kan inte ladda upp bilder på mozilla firefox, men på "vanliga" internett.
idag var vi och kollade på en lägenhet, imon ska vi gå och kolla på en annan. och ärligt talat den andra ligger över konsum, jag kommer inte ha ett öre i plånboken.

Mamma köpte puder åt mig, + en borste.

isadora mineral compact puder- 139 kr på maxi
i.d. bare escentuals- finns på skönhetssalonger , vet dock inte hu mycket dom kostar.

kläder på gina, we loove it! :D <3



ni får ha det bra :* <3


Kommentarer
stina säger:

måste bara fråga dig om vart du har köpt den t-shirten där det står "KISS M" på och kan du lägga in en bättre bild på den? puss <3

2009-05-17 | 15:18:42
arissa<3 säger:

fyfæn bah fø att vi ha snyggast klæd smak assow >_<

2009-05-18 | 23:17:23
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback