090512

Jag bor i en barack... haha gud va det är tråkigt, finns ingen dator ingen telefon, dt enda som fins är en tv. hahah.
igår ville jag göra popcorn, men det fanns ingen micro, så där rök det.

Just nu sitter jag hos arissa, världens bästavän. idag är hon dagens hjälte, då jag för en gångs skull kommer in på datorn :)

i söndags fyllde världens bästa sara år, femton så nu får även hon cykla utan hjälm ;* <3
vi firade ju självklart henne med bio, 17 again och sedan blev det shanghai palace


bild från arissa :)



bild tagen från arissa :)


födelsedagsbarnet och arissa :* <3



måndag

blev det stan med min älskade bästa vän - arissa , och självklart blev det donkan (Y) på kvällen kom mamma hem med mat, från donkan, haha :D 2 times on one day, i´m going to be fat :*



glass på donkan , muuums ! :D



och nu har jag redovisat allt ni har missat, men som sagt så bor jag ju i n barack för tillfället, och har ingen dator med mig, så kommer antagligen inte blogga förutom dom dagar jag har turen att ha tillgång till dator. så puss på arissa ! :D

men ni får a det så bra, puss& kram :* <3

Kommentarer
Areyanna säger:

Tack! Den där glassen ser fantastisk god ut=) Ha en toppen kväll=)

2009-05-17 | 20:02:31
Bloggadress: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback