:p

Nu är klockan tio :) och jag har börjat lite med bloggen, men måste fixa om bilden till headern å så :)
jag har kommit på att jag är ganska patetisk, sitter och sminkar mig klockan 10, haha :d

idag har jag ju varit på teater, efter det så blev det donkan och jimmy hällde salt elläh socker i jacks hår , haha stackarn.
sen efter donkan blev det gina en stund, och då tog jag fel på sara och en annan tjej, haha det va lite pinsamt :p
sen åkte vi tillbaka till skolan och så hade vi ju skola då ^^, klockan 4 typ gick jag till jennie och där va joppe och markus och sen stack jag och jennie till jocke och där va stoffe xp så då va vi med dom å så typ gick vi ut och klättrade i ett träd, HAHA. och sen gick vi till en lekpark ( ännu mer haha )  och så hittade vi typ en stålplånbok elläh va man ska säga... så om ngn stackare med namnet wilhelm johansson har tappat sin plånbok så finns den hos polisen, snart iaf ^^,

nu sitter jag och äter popcorn och pratar med jennie tfn , myyys :) imon ska jag trycka ihop mitt rum till en klump, för dom ska renovera ngt här, så jag ska bo i en barack i 1 vecka , hoho, kommer lätt att sakna min dator ;(


och bara för att jag inte vet om ni fattar, så kan jag inte lägga ut bild ännu heller :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback