HUVUDSTADEN.

som jag berättade var jag ju i Sveriges huvudstad- Stockholm nu i helgen på en träff, det va riktigt mysigt.
och som ni vet är inte en resa något utan katastrofer å sånt? HAHA därför, tänker jag berätta om vad som hände oss,

Ni vet tunnelbanorna? Det skulle vi åka, men eftersom att vi var nästan 15 pers som skulle på och vi skulle bestämmt trycka in oss i en vagn, och självklart så gick ju dom ut så sakta så vi hade mindre tid på oss? haha, iaf som ni kanske har fattat så fastnade något eller så lämnade vi någon? jo, något fastnade och det blev lämnat där, nämligen johannas väska, den var kvar på utsidan när dörrarna stängdes, medans vi var där inne. well den fick någon liten skada, men vi fick ju tillbaka den och trots allt var det ju en ganska så rolig händelse när man tänker efter?

När vi kom fram sa gudny " helgen har bara börjat," jo tack klockan 11 rymde dom ut fritidsgården och flyttade oss långt bort därifrån , typ andra sidan lidingö haha. Översvämmning i en toalett och stopp i dom andra, kanske inte så mysigt?

Men nu är jag hemma iaf, och jag måste erkänna en sak, jag hatar tunnelbanor.






nu ska jag gå och sova, inte mycket sömn igår, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback