KOMMENTARER



ser alla bilden? good!

kommentaren är inte skriven till mig utan till min syster, och det kanske är därför jag reagerar, who knows?


för det första: människan skriver anonymt, vad spelar det för roll vännen ? man behöver ju bara söka din ip adress så vet vi vem du är? :)
för det andra: "du är så jävla äcklig din lilla råttjävel!" ouff, cooling du kan svärdomar? haha och råttjävel, går vi på dagis eller? :)
för det tredje: du använder 3 utropstecken, det räcker med ett, jag tror vi fattar ;)
för det fjärde: "hahaahahahahahahahhahaha TÖNT." Men kom igen nu? måste du skriva "haha" 78 gånger? eller det kanske du måste för att få fram att du tycker ? :)
för det femte: vem är det som är barnslig som sitter å kommenterar den mest löjliga kommentaren jag någonsin sett, och dessutom kommenterar den anonymt, kom igen vill du något säg det öga mot öga så ska vi se hur jävla kul det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback