CHOKLADKAKOR

krille är bäst. han gav mig två chokladkakor så nu är hans världens bästa, cuase he made my day :)

världens bästa låtsassyster ringde mig, hon var rädd för elen hade gått. det kan inte vara lätt att bo i kiruna när elen går, särskilt inte nu när den är så mörkt ute. jag lider med dom. eller vänta nu. det gör jag ju inte , haha :D

btw så hitta jag en skitsnygg tröja, tror ärligt jag ska köpa en sån, " winner of the swim team " står det på baksidan och så är det spermier som simmar, lite gulligt tyckte jag faktist.

dom ville jag skulle komma till söder, men hallå, jag vet inte ens vart söder ligger... :(

nej nu ska jag stryka under i fysikboken och kolla tv, ha det bäst ;*<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback