DALBO

jag är trött, fick inte sova inatt, carl ville prata.
sen fick jag inte sova på morgonen heller, jag blev sms bombad, 468 sms hade jag i inkorgen. hur orkar man ? :( så stod det ju typ samma sak på alla sms också -.-' sen insåg dom att jag inte vaknade av sms , så dom ringde mig. 43 gånger. tillslut satte jag mobilen ute i hallen.

snart ska jag till dalbo, det regnar ute, så mormor hämtar mig, så gulligt av henne. :)
ska köpa choklad har jag bestämt. ska bygga ett helt berg utav dom i mitt rum, fatta hur najs det skulle vara? :)

imon har jag fysik prov. jag ahr inte övat på det alls, kommer säkert få ett ig på det :(

nu ska jag inte ta mer av eran otroligt viktiga tid så nu ska jag sluta skriva :)

ha det bra :* <3


länge sen jag la ut bilder nu kanske ? :)








Kommentarer
clara (: säger:

SKYLL INTE PÅ MIG ! HAHA

2009-10-13 | 19:11:36
Bloggadress: http://pearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback