HISS och DISS



UGGS.
jag kan inte bestämma mig för om dom är snygga eller fula, men en sak är säker, jag ska köpa dom. Dom kanske inte är dom snyggaste skorna, men sköna är dom!

SOVMORGON. något som absolut måste hissas. har sovmorgon idag och det är så himla skönt! bara ta det lugnt på morgonen och koppla av! :)

BLOGGAR. haha wtf tänker ni säkert nu, men jo, det finns inget bättre än att kunna sätta sig vid datorn och läsa bloggar när man inte har något att göra. Och det bästa av allt är att det finns 1000 tals av dom, me love bloggar <3




muskelknutar. dom bara finns där och gör så himla ont. ajajaj, nej det gillar vi inte.

slitet hår. usch vad jag hatar mitt hår just nu, det är så himla slitet, måste gå till frisören och klippa det :)

snorungarna som sätter på brandalarmet hela j*vla tiden. okej, det kanske var lite status över det i början, ni vet när det hände en gång per termin. men nu är det någon liten jävla unge som sätter på det minst 1 gång i veckan, inte okej. det är riktigt j*vla kallt att stå där ute i kylan i minst 10 minuter, hur svårt kan det va?



Kommentarer
Arissa<3 säger:

ååh fifän för brandlarms skiten asso Ö_ö

2009-10-09 | 18:28:06
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback