FÖRLÅT DET VA LÄNGE SEN...


hej min kära broder mikael, jag vet hur mycket du älskar att gå in på datorn och läsa min blogg, det första du gör efter jobbet, så here it goes.

nej men... haha det var faktist länge sedan jag skrev och det är en hel del som har påpekat det för mig, som om jag inte visste det? haha... Iallafall, trots det så hade jag faktist nästan glömt bort att jag har en blogg, oops! men min bror påminde mig igår, "har du skrivit något i din blogg på senaste tiden?", så jag kände att jag var tvungen att skriva något litet sådär :)

nu sitter jag hos min kära bror och hans tjej, Lina. vi har ätit tacos och lite så det är mysigt :).

imon är det fredag och det betyder att det bara är tre dagar kvar på lovet, det är inte kul :(


linas dator. i love it ! den är liten och behändig. hej micke :)<3

hösten. det må vara regnigt, men det är mysigt, alla färger och så mycket frisk luft. och att sitta inne med en filt och en kopp varm choklad, det finns inge mysigare!

levande ljus. så mysigt, och nu på hösten passar dom perfekt på en hylla eller ett bord. it light's up my day!




pengabrist. när man hittar något man verkligen tycker om , då är pengarna slut, det suger!

hockey. ni vet när det finns sååå många olika kanaler med sååå många roliga program, så kommer alla killar och ska kolla på hockey, varför?! dom blir som galna, skriker åt tv:n och blir skitsura när laget som inte borde,enligt dom, gör mål. eller är det bara så hemma hos mig?

hösten. well, i know att jag hissade den, men jag måste dissa den också för den är så himla kall, så ort man ska ut genom dörren fryser man ihjäl och benen blir som djupfrysta korvar och näsan som en röd liten lampa som lyser i ansiktet. Och så regnar det, som om det inte vore nog med att det är kallt, nej, det måste regna också, så man fryser riktigt mkt. gud hatar oss.


grattis johanna sötnos på femtonårs dagen, hoppas du haft en bra dag ! <3



Kommentarer
Jennie säger:

HOCKEY IS THA SHIIIIIIIT

2009-10-31 | 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback