HOROSKOP

idrottsprov idag, det sög, kan ju inte sånt piss :(

nya nummret av vecko revyn "ramlade" ner i min hand på affären, och ja , klart den följde med hem ! :)
något annat som följde med mig hem idag var skolfotokatalogen, asså från skolan då. Och guuud va söt jag är.

Jag har aldrig varit särskilt intresserad av det här med horoskop, men när jag läste detta blev jag ju lite rädd,

FISKARNA
19/2 - 19/3
Det händer spännande
saker på många fronter
.
Framför allt förändras
ditt sociala liv.
Du får nya vänner,
kanske som följd av
händelser på
kärleksfronten.
Det är inte alls omöjligt
att en riktigt intensiv
höstpassion slår
till rätt som det är
och överskuggar alla
andra händelser.

kärlek/sex  4/5
kul/nöjen 4/5
tur/pengar 4/5

ja, nya vänner kan man ju påstå, ett helt dussin, både från praon och andra ställen i denna tråkiga stad. snart hoppas jag på en extra slant i sparbössan också, man kan ju alltid hoppas! :)
och vem vet, snart kanske prins charmig dyker upp, trots allt? :)




Kommentarer
Arissa<3 säger:

Aahahah töönt ; va jag är XD

2009-10-09 | 22:28:09
Bloggadress: http://arissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback