TIME TO REFRESH...

jag är sjuk , det är såå synd om mig. :(
men bara för att jag har haft all tid i världen för mig själv igår och idag så har jag kommit på att bloggen behöver uppfriskas eller vad man nu säger. Därför har jag både igår och idag suttit och klurat på vad jag kan göra för att förbättra den och har då kommit på följande:

sluta upp med all extremt tråkig fakta om "vad jag har gjort idag"
börja med "en massa hemligt som ni inte får veta" jag är ond ibland, jag vet. :)
ny design

så snart ska jag fixa en ny design , och imorgon får ni se nya saker i bloggen, men tills dess får ni ha det så bra , för jag har fullt upp med "dom nya hemliga sakerna som ni inte får veta vad det är" :)

ha det bra ;* <3

Kommentarer
Maria säger:

du är en ond människa jana >< btw jag har läst din blogg nu ^^ (obvious om ngt)

2009-10-08 | 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback