INTE I HOPP OM ATT BLI KÄND

hej alla bloggläsare, jag har inte fixat kameran ännu, hehe.

först så ska jag bara säga att:

NEJ, jag bloggar inte i hopp om att bli känd, och kunna skriva "i know you love me" och lägga ut vilken bild som helst och säga" jag vet att ni tycker jag är söt, det tycker jag med."nej, för jag vet att jag inte kommer bli det, jag bloggar för att jag tycker det är kul att skriva, och för att folk i min närhet, som faktist undrar vad jag gör under dagarna ska få veta det. DÄRFÖR bloggar jag.

och det här med att vara känd inom att blogga, inte är lika stort som förut. nej, det tycker inte jag heller, tycker det är alldeles för lätt att bli en av dom "stora bloggarna", och det är alldeles för många nu.
seriöst, det är typ kissie,blondinbella,kenza,paow,rahlenfeldt,dessie,amir,stina-lee,amandavardet och en massa andra, alldeles för många att komma ihåg. det räckte för mig när jag visste vilka blondinbella,kissie,dessie och paow var, det var lagom många.

och ja, jag är en riktig liten sån blogg nörd, som sitter och läser typ 5 bloggar varje dag, och går in på dom 2 gånger, för att se om dom lagt ut något nytt. that´s who i am.


iaf på tal om absolut ingenting så har vi haft ledigt måndag tisdag, och det var riktigt skönt, idag slutade vi innan ett, och brandalarmet gick som vanligt.
imon har vi skoljogg, och sen slutar vi, det blir fett, men nu ska jag gå och lägga mig typ, upp tidigt imon.

Ha det så bra :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback