10 VISSTE NI ATT...

jag kom in på frisör på John Bauer - preliminärt

jag går med mjukisbyxor varje dag för att jag har ett bandage på ena knäet så det ser konstigt ut annars

jag sökte sommarjobb igår

jag inte borde sitta och skriva här för jag har viktigare saker att göra

jag antagligen inte komma skriva i bloggen i mer än en vecka

jag dricker hallonsoda och äter singoalla med hallonfyllning just nu

jag skiter i att träna till "beachen 2010"

jag hade blont hår i en månad sen sket jag i vadet och färgade håret brunt igen.

jag har varit ute i skogen och lekt idag med skolan

jag har nationella prov i spanska imon



om inte... så vet ni det nu.



och detta är det enda kortet jag kommer visa på mig som blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback