...

jag är så sjuuuukt skoltrött..! men jag skulle heller inte byta ut skolan mot ledighet, cuase 9b make my day over and over again.

idag hade vi typ väldens skönaste dag, inställd svenska, typ halvt inställd so, np på spanskan, matte [alla som har svenne vet att det itne händer särskilt mycket på hans lektioner/ luffarschack med linus], hk prov och engelska np!

och snart får vi klasströjan hoppas jag, för det vore ju faktiskt ganska så najs att krypa ner i den och byxorna, eller vad säger ni? ;>

och jag pratade med clara i tfn, hon sa att hon va en bajs och att jag är bäst så jag kan väl inte annat än tro på henne?
[skämt för er som inte fattar... -.-']

och just idag kände jag för att köra dessie dieten, vilket betyder en kebab tallrik, en fet bakelse, en trocadero, massoor med glass och en maraboouuu - hur många rutor gör dig glad?




så har jag vart på ett suuuuper hemligt möte idag... LIVET ÄR EN FEST *lalalala*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback