don't get why

det är som en drog. jag skriver ett inlägg och sen sitter jag fast. sen slutar jag för jag har inget att skriva. men sen kommer det igen-och jag är fast. men men ni får helt enkelt njuta under tiden det varar (as arissa sa).

åh juste har jag nämnt att min syster,hennes pojkvän och deras dotter är här? eller ja... dom åker imon, men still dom är här?

och jag sa ju att designen skulle ändras? well, blev ju inte riktigt så, men nu är den på g igen.

nej nu ska jag ta å ligga med sängen och dejta kudden. (för er som inte förstod menade jag att jag skulle sova.)

och det blir ingen bild idag, för jag har inte lust (; men ni får stå ut med att kolla på den fula header (säger man hädder eller hiider?) bilden så länge (som det föresten ser ut som att jag har slickat hår på?!), maybe it will come another day.

well ha det bäst everybody ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback