allt och inget duuude

jag gillar inte lakrits. men när det är leijona terva så kan jag inte låta bli att äta det. hur äckligt jag kanske tycker det är. det är som bestämmt att jag måste gilla det, så då gör jag väl det helt enkelt.

idag har jana hunnit med följande
ätit leijona, i massor
ätit ostkrokar, man måste säga ostkrokar annars är man inte tuff
lärt mig habba habba zoot zoot utantill
sovit till fyra
upptäckt att det inte kommer stå 9B på våran klasströja
camat med arissa, som just nu duschar.


(och här skulle jag sätta in habba habba zoot zoot men det gick inte...)


nu är det så att frida & johanna är nya bloggare, så därför tkr jag att ni ska kika in i deras bloggar för skoj skull.

http://cupcakesonapillow.blogg.se/ - friida

www.welander.webblogg.se - johanna

nu tänker jag inte skriva mer, för jag har bättre för mig (nu ljög jag, men jag har inget att skriva.)

ha det bäst :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback