inget nytt

sedan 3 dagar tillbaka har inget hänt... eller jo vänta, i måndags började vi skolan på nytt, och jag spenderade typ 3 timmar hos tandläkaren(?). igår sov jag hela dagen natten och morgonen tills idag, skönt med 13 timmars sömn ;)

idag. är jag skoltrött som satan och har lust att bara lägga mig på marken och dö för en stund. och jag har bara gått tre dagar, hur fasen kommer detta gå? hmm... fast som tur är är det bara 6 veckor och 2 dagar kvar till nästa lov, och sen är det bara 2 veckor så sätter jag mig på ett plan till kiruna, me like.

nej nu håller jana på att däcka på tangentbordet så jag hade som tänkt mig att jag skulle lämna datorn och lägga mig i sängen och kolla på tv (;

ha det bäst :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback