jag är inte död, jag har bara skaffat mig ett liv och tappat det på vägen

"kan du inte bara slänga in ett litet inlägg liksom *hej jag lever* typ?"
"ett inlägg med god jul väntade jag på men inte det heller, men gott nytt år kanske då? nejnejnej..."

förlåt att jag inte har hälsat er en god jul och ett gott nytt år, men vet ni vad? jag gör det nu så är den biten avklarad, såå...
GOD JUL & ETT RIKTIGT JÄVLA BRA NYTT ÅR!

jag gick egentligen bara in för att skriva av mig lite så det är det jag tänker göra nu, och det blir säkert jätte onödigt långt , ihopblandat och inte ett dugg roligt att läsa, men jag är tvungen.



Jag saknar att höra din röst, då brukar jag slå på dolt nummer, ringa dig och lyssna på dig när du blir frustrerad för att någon ringt på dolt och vägrar säga något.
jag gillar det, det känns som att jag släpper en sten jag gått runt och burit på jätte länge.
Just i det ögonblicket önskar jag att jag skulle kunna prata med dig, bara prata ut som vi kunde göra en gång i tiden, men det tar liksom stopp.
I början mådde jag bara dåligt av att höra din röst, och ännu dåligare mådde jag när jag inte kunde säga något.
Men nu har jag insett att det är jobbigt att prata med dig, det är skönare att bara ligga och lyssna på dig.
En dag lovar jag dig att då ska jag sluta ringa, för någon gång ska jag ta mod till mig och gå vidare helt.
Jag ska stoppa ner allt i en låda, alla bilder, alla saker och alla minnen. Men jag ska inte lägga den under sängen, jag ska ställa den på en hylla för att visa att det faktiskt inte är något jag vill glömma, utan något jag är stolt över,för egenligen är jag det.
Någon gång ska jag sluta gå på stigen brevid din och istället välja en egen, någon gång kanske dom möts igen det vet vi inte, only time will tell.



Julafton var jätte mysig, det kändes som att jag för en gångs skull var hel, hela släkten var där från mammas sida, jag vet inte hur jag ska förklara med ord hur mycket det betydde för mig.

Nyår firades med anna, sara, arissa, nadine och emma, och så en stund med jennie och jesper, det var det roligaste nyåret jag har haft hitills. love you guys.

m - en dag hoppas jag du inser hur mycket du faktiskt sårade mig.

jag har inget mer att säga och tro nu inte att jag har gått och blivit emo för right now i feel like i'm on top of the world och jag mår suuuper bra! dags att lämna 2009 bakom sig och göra 2010 tilll det bästa året någonsin.

ha det bäst ! ;*<3


man ser smartare ut i glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback