mitt 2009

hur har erat 2009 varit? mitt var väl ganska så väldigt bra faktiskt! vi tar några bilder som jag tänker på när jag hör 2009.


jag blev förälskad i lodjur.


även i denna killen.


åkte till stockholm på fritidsforum.


jag bilade upp till kiruna och stannade på skara sommarland.


morfar dog (klockan kommer från honom och har stannat även den.)



vi åkte till liseberg med fritidsgården och frida var söt i sin gula sak.


jag flyttade.


jag piercade naveln (och alla ostbågar satte sina spår.)


jag va och kollade på melodifestivalen i globen. (observera att jag hade plats 23!)


jag hittade en stor ful skalbagge när jag var ute med jennie (säkert 5 cm lång!)


jag firade nyår med dom bästa!


jag firade även min födelsedag med dom bästa, och hade finaste tårtan.




och nu vill inte min dator samarbeta med mig längre så fler bilder kommer imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback