mitt hår ska bli ... platina blont?

yess, du läste rätt.
trodde aldrig detta skulle hända men har man slagit vad får man stå sitt kast.
martin och jag slog vad om att han inte skulle våga raka av sig sitt hår (självklart gjorde han ju de -.-) och gjorde han det skulle jag färga mitt hår så ljusblont det bara går. antagligen platina blont då eftersom att jag inte vill ha gult hår?
jo han rakade av sitt hår och sen sa han "äsh vafan, mitt växer ju ut och om någon månad har jag lika långt."
jag hatar honom just nu, ännu mer hatar jag mig själv som faktiskt trodde att han INTE skulle göra det, becuase he loves his hair!

aja, nej nu ska jag gråta en skvätt åt mitt hår och sen ska jag ha lite ruuuligt!

ha det bäst :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback