sjuk? mjo kanske det.

jag kan inte va frisk.
jag vill tillbaka till skolan och ha tråkiga lektioner.
jag vill sitta i skolbänken och låtsas som att jag lyssnar på läraren.
jag vill tugga tuggummi och sms;a bara för att man inte får det.
jag vill sitta och kasta lappar över hela klassrummet och jobba 3 tal i matteboken.
jag vill kliva upp trött som satan för att gå dit.
jag vill tillbaka till klass 9b.



kanske inte så charmerande bild, men det bjuder vi på, eller hur? ;)

och samtidigt vill jag bara sätta mig på ett flyg och åka till kiruna, för just nu känns det som jag måste det.

menmen, ibland får man inte alltid som man vill och snart börjar ju faktiskt skolan, om 2 dagar.
och dessutom åker jag ju till kiruna om typ 66 dagar eller något sånt?

nej nu ska jag faktiskt inte tråka ut er mer med mitt otroligt intressanta inte alls onödiga snack.

ha det bäst :*<3

Kommentarer
Arissa säger:

Omg fail bild gånger 11!!! XD<3

2010-01-09 | 02:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback