var kommer ni ifrån?

jag som hade bestämmt att jag inte ville ha några läsare, därför jag inte skivit att bloggen är igång igen.

nej men det är faktiskt jätte roligt att så många kollar in min blogg även fast jag inte sagt något? (:D)

nu har min syster och dom åkt tillbaka till Luleå och det är både synd men ändå skönt, liksom jag skulle vilja ha dom här hela tiden, men det är ganska så jobbigt att ha en två åring runt om sig - om ni förstår vad jag menar? :)

nog snackat om det! egentligen tänkte jag slänga in en videoblogg eller outfit, men det blev inte som jag väntat mig.

nej ni får en alldeles underbar (skämt å sido.) bild på mig från jennies konfirmation som hon faktiskt  var snäll och skickade till mig nyss

nu ska jag sluta tråka ut er så ni får ha det så bra, and c ya later :*<3



som sagt var detta för mer än ett halvår sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback