100 SANNINGAR OM MIG

SENASTE:
Dryck: coca-cola
Telefonsamtalet: mamma

SMS: jens

Sång du lyssnade på: bra fråga ;o
Gången du grät: jag fick ett gulligt sms måndas, då grät jag en skvätt.

HAR DU NÅGONSIN:
"
Dejtat" någon två gånger: jajamensan
Har någon varit otrogen mot dig: vem vet
Varit kär?: ohja
Förlorat någon speciell person: jiess
Varit deprimerad: jo
Varit så trött att du somnat sittandes:
haha ja!


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: ROSA!
färg 2: turkos
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nej skulle jag inte vilja säga
Skrattat så att du har börjat gråta: har aldrig lyckats med de

Träffat någon som förändrat ditt liv: jadå
Insett vilka som är dina äkta vänner: lite smått
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: haha ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: mååånga!

Hur många barn vill du ha: typ 3
Har du några husdjur: en vovve hos pappa
Vill du ändra ditt namn: nej, eller vill lägga till ett
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va med tjejerna och åt tårta!
Vilken tid vaknade du idag: 9 -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: funderade på när de skulle bli mörkt
Någonting som du längtar till: inget speciellt :o
Senaste gången du träffade din pappa: den 5 april
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv?: vet jag inte :o

Vad lyssnar du på just nu: tv:n
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahaah ohja!
Vad gör dig irriterad just nu?: någon som börjar på m


OM DIG:
Vad är ditt namn: fullständiga? Jana Johanna Dettle
Singel/upptagen: gift tillåmed
Stjärntecken: feeesk
Kille eller tjej: tjej såklart!
Grundskola: Lillestad och Fagrabäck
Gymnasie: john bauer eller kungsmad i guess
Högskola: ...
Hårfärg: bruunt
Långt eller kort: HAHA! kort
Längd: 160 typ
Vad gillar du gällande dig själv: vet inte :o
Piercings: navelen
Tattoos: no one
Höger eller vänster: höger såklart.


DIN FÖRSTA:
Operation: gjorde en allvarlig hjärnoperation när jag föddes, därför jag är så smart...
Piercing: öronen.
Tatueringen: fortfarande ingen
Bästa vän: första? lovisa kanske... eller ?
Sporten du spelade: räknas simning?
Husdjur: vi hade dansmöss hos pappa, efter mig och lovisa finns de inte några spår kvar... :(
Vaccination du minns: stelkrampssprutan kanske?
Konsert: hmm..
Förälskelse: d
Alkohol du drack: haha hur ska jag veta? :o minns att mommo bjöd på cider iaf :)


JUST NU:

Äter du: inget (?! :o)
Dricker du: inget
Är du på väg att: sova typ
Lyssnar du på: fortfarande tv:n
Väntar du på
: morgondagen

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: men fortfarande ja?
Vill du gifta dig: jo de vill jag

Karriär i åtanke: frisör!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen, lätt!
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: haha lycka till me å va kortare
Yngre eller äldre: äldre !
Romantisk eller spontan: romantisk.
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage.
Tatueringar eller piercingar: piercing
Känslig eller inte: känslosam men inte för mkt
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: märker ju vilka jag dras till...

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: jo
Gjort något sjukt spontant: hahah jaa!
Tappat glasögon eller linser: nej ;)
Haft sex på första "dejten": nää
Krossat någons hjärta: vem vet
Har någon krossat ditt hjärta: jo
Dissat någon: hihii
Gråtit när någon dött: klart?

Gillat din killkompis (mer än som vän): nä de tror jag inte duuu

TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast
Mirakel: nää
Kärlek vid första ögonkastet: jiess pannkaka

Himlen: vadå? den är ju ovanför oss? eller vaa? :o

Tomten: de är min pojkvän :)

Att kyssas på första dejten: jag dejtar inte
Änglar: min mamma är en, wohoo :D

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: tveksamt
Vad kan du verkligen inte leva utan: mat å vatten
Att posta det här är din 100 sanning: vet itne, har inte räknat dom (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback