100628

Ibland finns det stunder då jag sätter mig framför datorn och ska skriva ett blogginlägg.
idag har det varit så, flera gånger om.
Så jag sätter mig och skriver, flera rader, sedan raderar jag allt.
Jag skriver om vad jag gjort idag men det blir för tråkigt, om vad jag gjorde på midsommar, men liksom vem bryr sig?
sedan skriver jag något personligt, något som kan va kul att veta men som ingen gör, fast då ångrar jag mig och håller det för mig själv...
Sedan skriver jag något riktigt personligt, något som gör mig glad eller tynger ner mig, men det vågar jag inte spara...

Detta är en av anledningarna till att jag inte lägger in några inlägg...

fast nu blev det ett iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback