100503

imon klockan fyra sitter jag i en frisörsalong med saxen i hösta hugg! ;o känns lite läksigt faktiskt att klippa av det.. som att en del av mig försvinner typ... stackars dom som rakar av sig håret :(

och dom senaste kvällarna har jag peelat ( eller va de nu heter ) ansiktet med olja och socker, sköljt av, kletat in ansiktet med honung och sprungit runt med det, sköljt av, kletat in ansiktet i mjölk - och på bara några dagar har min hy blivit mycket bättre!
funkar bättre än alla 58 miljarders acne medel och krämer jag har testat, värt att testa tycker jag!

mamma kom fram till mig och gav mig 400 kronor idag, yeay shopping...? tänkte jag, sen insåg jag att det i själva verket var till min klippning imon. och det är ganska så sjukt att det kostar 400 för att ta en sax och klippa av lite hår? eller är det bara jag som tycker så? ;s

något annat jag upptäckte idag är att en halv liters coca cola kostar 14 kronor, medans en och en halv kostar 19 kronor... jag måste ha varit rik med tanke på hur många halv liters flaskor jag har köpt... dags att börja tänka ekonomiskt - köp den stora flaskan istället ;>



den stora frågan är vilken hårfärg jag ska satsa på? mörkbrunt vs "guldblont"



//jana "banan" dettle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback