100514

PANIK! det är 33 dagar kvar till skolavslutningen (ja, jag satt och räknade ut det med hjälp av en kalender, kind of geeky i know) och jag har ingen klänning?! dessutom har jag ingen klänning till den där avslutnings skitet heller!

så jag tänkte att jag skulle göra något åt detta... men har inte lyckas något vidare :/

jag hittade däremot söta klänningar, som än så länge ligger i reserv i brist på annat ;>















Jewel Band Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

Elise Ribbon Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

Marsmallow Dress SEK 199, Club L - NELLY.COM


//jana "banana" dettle

Kommentarer
Storasyster säger:

Tredje längst ner ifrån röstar jag på!

2010-05-15 | 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback