100515

här hade jag planerat att jag skulle slänga in tusentals (lite överdrivet) med gamla bilder, men jag sitter inte vid den datorn så det kommer väl någon annan gång ;>

dagen har spenderats med kanske en av världens bästa personer, även kallad arissa. vi cyklade (!!) till kvantum (fortfarande !!) och sprang runt i hela affären, kollade in varenda hylla och varenda disk ( här överdriver jag faktiskt inte ) ,arissa köpte en grillad kyckling, chips åt mig ( hihi så tjock ;o ), läsk och ett ljus ( varför? ;s ).

vi åkte hem och satt och åt kyckling tjocka som vi är, men gott va de.

sen kom carl (en liten jobbig sak som har ägt arissa i 5 månader på onsdag, grattis!) och då stack jag hem ;p

PAPPA fyller år idag, grattis min älskade far!

//jana "banana" dettle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback