ETT ÖGONBLICK... eller 2

jag, jennie och josse går bakom några killar.
plötsligt halkar den ena killen i trappan och jag börjar fnissa.
killarna märker som tur är inte det ovh går vidare,
"Gå försiktigt nu!" säger jag till mina kära vänner.
jag klarar mig helskinnad ner för trappan men plötsligt känner
jag något stort kommar rullandes bakom fötterna på mig...
JENNIE!



jag och jennie är påväg ut ur matsalen...
Jennie: Vill du ha din fårafitta nu? (mössa)
Jag: ja, men det heter bäverfitta (still talking about the mössa)
Jennie: Nej fårafitta!
Random kille: Bäverfitta...
Jag: precis jennie, där hör du, bäverfitta!
vi går förbi ett gäng killar
Jennie: Nej fårafitta heter det!
Jag: MEN NEJ! DET HETER BÄVERFITTAA!
får ett sms sedan av en av killarna som gick förbi
"HAHA då vet vi..."


Bananaz & eliinpeliin
(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback