NIO FUCKING BE

9B


Skolan började för ett tag sedan. Det kändes helt normalt till en början, kul att lära känna nytt folk och göra saker man faktiskt tycker är kul.
Men idag när jag satte mig och kollade på bilder på fb slog det mig precis som att någon satte sig på mitt hjärta och tryckte ner det, (helt random känsla och jag vet inte hur jag ska beskriva den bättre ;s) och jag kom på hur mycket jag faktiskt saknar alla i 9b. Men life goes on och om något år hälsar vi väl knappt på varandra, så medans jag fortfarande minns er (jag kanske blir senil i förtid? daah-.-') och inte behöver skriva upp era namn för att komma ihåg dom så ... hmm... skulle jag vilja tacka er för dom kanske 3 roligaste åren i mitt liv. och jag saknar er (sa jag det innan?).  och jag hoppas ni lyckas riktigt bra now in tha future.

all cred till arissa och johanna för bilderna btw.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback