SKOLFOTO

Vi hade skolfoto i måndags, jag har en hemsk tendens att alltid se lite underlig ut. Jag tänkte efter när jag satt där på pallen och insåg att jag precis som i nian gjorde världens grimars eller något.
Jag tänkte vara så snäll och bjuda på de tre senaste årens foto, fast de egentligen borde brännas minst 10 gånger om... men here u go


7an- jag var ett gulligt emo som vägrade inse att jag fortfarande va emo.

8an- jag försökte väl hitta min stil i guess, borde letat efter en borste och sminkguide när jag ändå höll på.


9an- kanske världens mest stela foto. frågan är, varför detta flin? :)

Kommentarer
Clara :) säger:

gullig sjua där. :D:D:D:D:D

2010-09-07 | 19:07:54
Bloggadress: http://pearl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback