EVERYTHING I DO, I DO IT BIG

jag var väldans aktiv igår, riktigt mycket blev gjort måste jag säga.

jag vaknade vid 9, åt frukost, sminkade mig och gick till stan med mia.
jag köpte en massa presenter och lite fika på det.
jag gick hem och sen så gick jag till arissa och hämtade mitt headset.
jag gjorde även läxor som jag glömt att göra.
chokladbollar bakades det också!
jag kunde med andra ord bocka för 4 saker till på min "to do" lista som ska vara klar tills jag åker...

så just nu har jag bara 17 saker kvar ;)

men det går frammåt...

5/22 saker (Y)


idag har jag dock inte varit lika aktiv.... har suttit och slagit in hela 12 presenter i 1 och en halv timme........... (en punkt till (Y) )

nu ska jag fortsätta med min kära to do lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback