I KNOW IT WILL BE FINE

jag satt och nynnade på en låt hela dagen igår, och tänkte att jag skulle komma ihåg den till idag, lyckades jag ? nja... kom iallfall ihåg "i have, i have" vilket inte hjälpte mig allt för mycket... efter ett bra tag kom jag dock på en liten del av låten och nu har jag den på min spotifylista!

Ulrik Munther - Boys Don't Cry


Det är nästan bud på att berätta om min flygresa hem? det hände en massa på både flygen och på arlanda, kan ju dra en liten kort sammanfattning :)

satte mig på flyget och hamnar brevid en sönderblonderad tjej med smink för 5 personer, virkad lång kappa, sommarkläder och högklackade stövlar. Hon hade med sig sina tre barn som hette Kevin, Isabella och Angie. Hon tyckte nog själv att hennes liv var ganska så intressant för det var det hon pratade om den där 1,5 timman...som för en helt ointresserad jana kändes som minst 5 timmar.

Efter ett bra tag tog resan slut och min flera timmars vistelse på arlanda började. Jag började med att gå på waynes och beställde en blåbärs cheesecake och en kaffe. Efter minst 10 minuter var kaffet tydligen fortfarande kokhett och jag brände sönder min tunga. :(

Jag gick runt på arlanda ett bra tag i alla olika affärer och tillslut satte jag mig på en bänk och då kommer självaste Kjelleman fram till mig, han kände igen mig, mig av alla människor!? :o  Han hälsade och sa att han tyvärr va tvungen att åka med sitt flyg.

Timmarna gick och jag fick tillslut (!!) sätta mig på planet. Dom sa att dom sökte någon Bo, som tydligen itne hade kommit på planet med hade bage på flyget...? han kom iaf inte efter 20 min och då bestämmde dom sig för att ta ut hans bagage. En halvtimme senare hade dom inte hittat bagaget och insåg att det var något data fel...
Vi lyfte tillslut och endast 20 minuter senare landade vi i kalmar. innan dom sa hejdå bad dom så mycket om ursäkt och sjöng en liten vaggvisa, första gången jag hört de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback