Om 12 timmar....

Om 12 timmar sitter jag på flyget från kalmar och där lär jag sitta ett bra tag... på flyget asså.
Klockan 12.40 ska jag landa i kiruna

Har inhandlat det sista inför resan idag och jag hoppas att jag inte glömmer något... har nämligen inte packat klart allt, endast kläderna som är på sin plats ;)

Jag har inte hunnit göra allt jag skulle göra, långt ifrån. men jag är på god väg iaf, om det blir någon sömn inatt är riktigt tveksamt, får helt enkelt skylla på att det är påsklov och sova hinner jag göra på planen imon :)

nu måste jag hinna ggöra lite småsaker innan tio så att det inte låter för mycket efter de ;)

bilder får jag väl slänga in senare kanske? aa vi får se hur det blir med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback