SUMMER OF 2011

även om det gör ont att säga det, så är det ändå skönt.
sommarlovets sista ddag är imorgon och det ska jag sörja med
min fina pojkvän, och mina fina vänner elin, josse och julia.
eftersom att jag inte har skrivit särskilt mycket i sommar,
så antar jag att ni inte har så stor koll på vad jag har gjort, eller?
jag har inte heller varit effektiv med kameran så jaa...
istället för ett bildcollage får ni istället en lista på en del saker jag gjort :)

JAG HAR...
  • badat massor av gånger
  • varit barnvakt åt min systerdotter
  • jobbat på ett dagis
  • målat hus i norramåla
  • varit i stockholm med jens och hans vänner
  • bl.a. gått på skansen i stockholm
  • missat kirunafestivalen och karl-oskar dagarna
  • gått på lulekalaset
  • slösat bort min lön på mindre än en vecka
  • köpt en volumemaster och... ja det va det enda jag kommer ihåg
  • varit i luleå med jens
  • åkt tåg igenom nästan hela sverige
  • varit i danmark och skåne med jens och familjen
  • missat finland
  • varit i kiruna
  • firat en massa födelsedagar
  • köpt en mp5
  • färgat håret ljusare igen
  • smakat på alla glassar från gbs sortiment
  • tvättat håret i en sjö
  • gått på gruvtrollets lekland och fått veta att
    "jag är för ung för att komma in utan vuxet sällskap"
  • gjort nästan allt på min sommar lista
  • en massa annat bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback