ALLTID SÅ JÄVLA PETIG

Jag blev leds på min gamla header. Så jag slängde bara dit en bild, de får duga tills vidare, jajamen.
Och jag är riktigt leds på att jag alltid tröttnar på något så fort jag är klar, så om tre dagar vill jag ha en ny header... haha.
Jag klippte ju Lina idag. Jag klippte inte bara henne utan även mig också, i handen. Det var en så konstig känsla. Det gjorde liksom aldrig ont utan det tog bara emot. Jag minns knappt vad som hände där. Jag sa iaf " Jag tror jag klippte mig" och så kollade jag ner på handen och sa "ordentligt". Hahaha ganska så knasig är jag ju ändå. Sen höll jag på att svimma, hatar sår och hatar blod, nej uscha. Men det är bra nu, bara jag slipper byta plåster själv så :)
f5 om de inte funkar :)

Kommentarer
emma-lillasyrran :D säger:

Ska göra en ny blogg och undrar om du kan göra en bloggdesign till mig? Vet själv inte hur man gör...

2011-12-08 | 21:29:00
emma-lillasyrran :D säger:

Ska göra en ny blogg och undrar om du kan göra en bloggdesign till mig? Vet själv inte hur man gör...

2011-12-08 | 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback