Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

jag river av mina naglar, ajaj
jag sätter på vattenkranen när jag pissar
jag trycker alltid på doftspray när jag är inne på en toa, om jag så ska kolla mig i spegeln
jag byter sockar minst 2 gånger per dag
jag blåser i glaset innan jag använder det
jag pluggar alltid i sista stund
jag sover oftast 1-2 timmar efter skolan
jag tuggar ett tuggummipaket per dag
jag knäcker mina knän, tår och rygg väldigt ofta
jag skakar på benet när jag ska koncentrera mig (typ nu -.-')
jag slänger ut tungan när jag är riktigt koncentrerad
jag borstar håret jätte ofta
jag sitter uppe länge fast jag måste sova
jag är riktigt lat
jag äter inte frukost
jag stökar ner men orkar inte plocka upp
jag äter alldeles för mycket gott

där har ni lite dåliga vanor jag önskar att jag inte hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback