DAG TJUGOETT

detta visste du inte om mig

  • jag har fotfobi och sover helst med sockarna på mig
  • jag är riktigt rädd för att göra förändringar
  • jag måste göra förändringar för att känna mig trygg och tillfredsställd
  • jag har haft facebook sedan 2007
  • jag har haft denna bloggen ännu längre
  • jag fryser aldrig
  • jag åt 4 påsar hjärtan i helgen
  • jag skulle inte kunna hålla tyst i en minut om någon bad mig,
  • jag har 36 i skostorlek
  • jag hatar jeans
  • jag är den enda av mina syskon som har körkort för snöskoter
  • jag slutade äta fisk i femman, men sista gången jag åt det gick jag i sjuan
  • jag är nog konsums största stammis, jag befinner mig i den affären minst en gång per dag.
  • jag är så skoltrött att jag ville hoppa av, något jag är glad för att jag inte gjorde.
  • jag skakar när jag ljuger
  • jag tuggar ett tuggummipaket per dag.
  • så fort jag lägger mig i sängen somnar jag
  • jag har aldrig ens smakat på en cigarett
  • jag vågade inte klippa av en cm av mitt hår innan, men 30 cm senare var mitt självförtroende mycket bättre
  • när jag var liten hade jag hemska agressionsproblem, jag kastade stolar och bord på mina lärare och bet mina vänner.
  • jag åt inte godis på tre månader när jag fick min tandställning
  • jag har egentligen väldigt svårt att släppa in nya människor i mitt liv, men annars kommer jag ingenstans.
  • jag utmanar mig själv hela tiden. jag tvingar mig själv att komma över mina rädslor.
  • jag sätter ofrivilligt datum på min skalle. jag vet tillexempel att jag trillade i snön påväg hem från skolan den 13 december och att jag räknade matte på rasten den 2 februari förra året. onödigt, jag vet!
  • jag är riktigt förvirrad just nu och inget vill riktigt sätta sig på plats i min hjärna. jag glömde matteboken i skolan igår för att jag för en sekund tänkte att jag skulle komma ihåg att jag va ledig idag, kom jag ihåg det imorse? nej.
  • jag kan inte svälja tabletter, hur mycket jag än försöker.
  • jag blir riktigt lätt rastlös och måste göra något hela tiden.
  • jag älskar att stå på scen, spelar ingen roll vad jag gör, bara jag är där.
  • jag borstar mitt hår alldeles för ofta.
  • jag både snarkar och pratar i sömnen, stackars dom som måste lyssna på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback