MITT 2010 DEL 1

JANUARI





året började hemma hos anna med tjejerna


jag föll för paint och kladdade sönder alla bilder och tog bort orginalet.


FEBRUARI


innan

efter
jag förlorade ett vad och blonderade mig som skulle hålla till sista april


jag spenderade 90 % av min tid med jennie


denna bilden är dock från 2009...


Jag fyllde år och det firade jag med bla dessa tjejer.

MARS


jag bröt vadet efter en månad, den 1:a mars.
det blonda håret lös igenom och håret såg grönt ut.


jag åkte till kiruna med mitt gröna hår.


Där träffade jag jens första gången.
jag var hos honom för första gången och han var jätte blyg

APRIL


Jag tog skoterkortet och vantrivdes som aldrig förr


jag åkte hem igen och började fundera på att klippa av mig håret


jag gick i skolan med tjockisen arissa som vanligt.

MAJ


jag gick till frsören och klippte av 10 cm.
jag färgade håret med en rödare färg precis när jag kom hem.


jag fick för mig att jag ville ha ännu kortare hår så jag gick tillbaka
till frisören och klippte av 20 cm till.
på kvällen grät jag dock när jag insåg vad jag hade gjort.


"livet är en fest" kom till stan och jag var ungdoms guide.




kjell från vakna med the voice kladdade på oss.


kjelleeeeman


vi fick klasströjan " vi är iallafall bättre än 9c "

vi hade klasskalas i arissas stuga





vi fick inte eld






2 timmar senare...

JUNI



det blev avslutningsmiddag






lärarna uppträdde

vi hade klassdag på evedal






sen blev det skolavslutning







vi gick och åt på resturang


sen åt vi jordgubbar vid sjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback