DAG SEX

hur jag träffade...

Rebecka johansson!  eller rättare sagt var vi träffades första gången.

Vi hade pratat lite då och då ganska länge, men för typ 1 och ett halvt år sedan började vi väl prata oftare.
Och inte förens i somras på kf träffades vi.
Jag gick iaf med lovisa och amanda på festivalen. Jag hade aldrig träffat amanda förr, aldrig pratat med henne heller, bara hört en massa om henne. Lovisa fick plötsligt ett behov att pissa.
Så vi går ändå bort till folkets hus för hon skulle gå på toa.
När vi kommer in i toan ser jag att det står andra och väntar på att få komma in, men lovisa noterar tydligen inte kön och går in på toan så fort den blir ledig.
Kvar står ju då jag och amanda, och ganska snart står jag helt själv eftersom att hon råkade känna dom där.
Dom här tjejerna börjar skrika på lovisa, feg som jag var just då så kollar jag inte ens på dom innan dom blivit pinsamt tysta.
Jag vänder då huvudet mot dom och alla fem står och råglor på mig.
pinsamt? JA! kul? NEJ!
jag ser ganska snabbt vilka tre av tjejerna är och och märkte nog ganska så fort att jag kollade snett, och kollade då alltså bort. dom här tre tjejerna råkade alltså vara jens ex.
den fjärde personen var amanda och den femte personen var rebecka.
men hon ser inte att det är jag, iaf inte vad hon sa till mig senare den kvällen.
Det måste varit ett av de mest jobbiga ögonblick förra året, men det är ändå så jag träffade rebecka!

och för er som inte vet hur rebecka ser ut, så ser hon ut såhär.
och för er som inte känner henne, har gått miste om något i livet.
och för er som inte läst hennes blogg:
http://www.nattstad.se/rebeckajoo där den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback