DAG TRE

2009

FEBRUARI
Jag hade hela håret i en "guldblond" nyans




jag färgade mörkare underhår


jag färgade mörkare överhår och svart/böått underhår

APRIL

jag försökte bleka underhåret och satte i samma hårfärg som i
överhåret, men det blev ändå mörkare

MAJ -> OKTOBER

Jag färgade inte håret alls, det blektes en massa i solen och jag klippte lugg






haha mitt ansikte ser onormalt ut jag vet





NOVEMBER

jag satte slingor i håret och klippte av nästan en dm hår

2010

FEBRUARI



förlorade ett vad och blonderade det

MARS



färgade det brunt, men det blev grönt

MAJ

det gröna försvann ganska mycket och jag klippte bort en dm


jag färgade det i en brunrödare nyans och klippte bort 2 dm till


men det bruna försvann och det röda kom fram

JUNI

jag färgade håret mörkbrunt, som blektes ättefult under sommaren

AUGUSTI

jag färgade håret brunsvart och kapade håret till en väldigt kort bob

SEPTEMBER


men jag ångrade mig och började slingblondera det,
men jag orkade inte fortsätta så jag lät det vara
och någon gång här klippte jag lugg igen

DECEMBER



jag blev less på mitt korta hår och köpte hårförlängning


Det var mitt hår de senaste 2 åren.
och lite onödig fakta, under år 2008 färgade jag håret 36 gånger! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback