DAG TVÅ

Min första bästa vän var nog Olivia tror jag...
Hon var min kusins kusin och vi bodde i samma område.
I samma område bodde också Paulina och Emilia som
också kan varit mina första bästa vänner.
Jag lekte även mycket med ungarna på samma gata, så helt ärligt,
har jag ingen aning om vem som var min första bästa vän..

När någon frågar svarar jag alltid lovisa,
för det är minnena med henne som jag minns mest.
Min mamma och hennes mamma var vänner när vi var små
så vi lekte säkert väldigt ofta. Hennes mamma flyttade ihop
med min pappa sen och efter det var min bästa vän min "syster"
och hon är den enda jag fortfarande, efter snart 17 år som jag
fortfarande har bra kontakt med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback