HISTORIAN UPPREPAR SIG OCH SLUTAR ALLTID LIKADANT

gårdagen var hemsk, en riktig jävla pina,
aldrig mått så dåligt i hela mitt liv,
jag nådde helt enkelt botten.
Därför skrev jag inte igår,
mer än dagens blabla.

Men jag mår bra nu,
bättre iaf.

Och dagens händelse får vänta till någon annan dag
för det har inte varit en speciellt händelserik dag.

Så jag slänger in en sån här för att kompensera på något sätt.

Humör just nu? trött
Vad ska du göra idag? prata med världens bästa, förhoppningsvis äta och förväntar mig någon timmes sömn också...
Vad är det roligaste du har gjort i veckan? det roligaste jag har gjort? haha tragiskt nog varit i skolan, men f+år väl skylla på att vi har den bäst klassen!
Vad gjorde du igår? vaknade, grät, somnade, vaknade, grät lite till, slutade gråta, grät, skrek, gick till arissa, gick hem från arissa, grät en liten skvätt till, sluta gråta, grät och somnade.
Har du pojkvän/flickvän? världens bästa pojke

Är du en glad människa? ja i vanliga fall, bortsett från igår

Vad gör ditt liv värt att leva? jens, vännerna, familjen.

Har du en bra klass? absolut
Vad längtar du till? jag får träffa världens bästa jens, kiruna, tills jag slutar skolan

Vad brukar du göra på fritiden? prata i tfn, sitta vid datorn och umgås
Nämn någon du känt sedan du var liten? lovisa

Vem var din första bästa vän? lovisa

Vem är din bästa vän? lovisa och arissa

Trivs du att bo där du bor? sådär
Hur gamla är dina kompisar? dom flesta är lika gamla

Vad skrattade du senast åt? arissa

Vem pratade du sist med i telefon? jens
Vad pratade ni om? vi pratAR om lite allt möjligt
Varför det? för vi har llust? ;o
Vem smsade du senast med? jens
Har du något jobb?
nää!
Är du rädd för någonting? jajamensan

Vad gör du när du är arg? beror på hur arg jag är.
Vad gör du när du är glad? skrattar heltklart!

Vad gör du när du är ledsen? gråter och blir emo.

Vad vill du göra just nu? skratta!

Har du kysst någon som är äldre än dig? ja
Har du pussat på dina tjej/killkompisar? de med
Sportar du? får inte ':)

Varför? för mitt knä är paj :D

Ditt största misstag förra året? klippte av allt hår!
Din största framgång förra året? rädslan att börja i en klass utan att känna någon
Vad tror du kommer bli din största framgång i år? ingen aning
Vad saknar du från förra året? 9b
Tror du att du kommer att hitta nya vänner i år? det gör jag säkert
Har du förlorat någon du umgicks med förra året? en hel del
Kommer det här året bli bättre än det förra? förhoppningsvis
Vad händer NÄSTA år? tvingar jens att flytta hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback