JAG KAN INTE STICKA UNDER STOLEN, DE ÄR BARA SÅ SOM JAG ÄR

dagen började med matte, blev dock ingen kärleksmys för jennie idag,
men tror hon tog igen det senare på idrotten när vi hade idrott med fordon (!)

engelska provet gick bra, otroligt nog. ett g prickar jag lätt, ett vg blir det nog och förhoppningsvis kanske till och med ett mvg, fast det lär väl inte hända :/

vi hade historia också, tror våran grupp hatar mig och frida... dom ville som inte säga så mycket... :(

jag och tossan gick på stan och besökte subway, sen skulle jag ta bussen hem, så jag och josse sprang till lagerhaus för hon va tvungen att pissa, och då var jag smart och tänkte att jag kunde ta ut pengar där, men näää...
så vi gick in på glitter och köpte ett skitfult halsband (!!) och vi kunde inte ta ut pengar där heller...
så vi stack till pressbyrån och där fick jag ta ut :D en bussbiljett kostade alltså 40 kronor för mig idag :(


det fula halsbandet som faktiskt bara kostade 25 kronor


den enda bilden som faktiskt inte är helt sönderskakad


josse gav subway en 9 av 10,
den sista poängen försvann när dom inte hade någon toa :((


en kaka fick jag med mig hem!
särskilt god var den ju faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback